MUrsYiDaH iS heRE!

MUrsYiDaH iS heRE!

Sunday 22 January 2012

I'M BACK !

okeyh ! memang lama da xbukak blog ni..
setelah di renovate cecantik. baru la ada mood nak menulis blog !
ngeeeee>,<

semangat la jugak kan tgk blog ni.. wee~
walaupun xberapa cantik pun sebenar nye...XD
*saje nak puji hasil usaha sendiri..
bercakap pasal usaha , baru aku perasan ,
bab macam ni mmg aku beriya sikit nak usaha ! bhahaha !
adehhh~ terok betul la aku nih ! sedeyh je ummi tengok aku
asik ngadap blog ..

TAUN NI NAK STPM LA WEYH !

ape punye orang la aku ni..
haha !
tp xpe.. bkn selalu pun,.. balik sekali sekala pun kan..
agagagaaga !
*backup diri . hehe..
ok la.. nak cari idea untuk new post ! hehe..
nway, aku xkesah pn xde follower . n kalau org xtau pn xpe..
boleh aku citer macam2 kat sini.. ehehehe . * gedik*

ok la,,. Assalamualaikum.... (;

No comments:

Post a Comment